۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد:

فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر در مدرسه فوتبال شهرداری همدان

فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر در مدرسه فوتبال شهرداری همدان

همدان- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: در سال جاری بیش از ۴۰۰ نفر زیر نظر برترین مربیان استان در مدرسه فوتبال شهرداری همدان فعالیت می‌کنند.

امیرحسین اسکندریان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به فعالیت مدرسه فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: طبق روال سال‌های گذشته امسال نیز مدرسه فوتبال شهرداری همدان باقدرت کار خود را آغاز کرده که با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها روبه‌رو شدیم و بیش از ۴۰۰ نفر در حال حاضر در مدرسه فوتبال فعالیت می‌کنند.

وی افزود: سال گذشته مدرسه فوتبال شهرداری همدان به‌عنوان بهترین مدرسه فوتبال استان و نمونه کشوری معرفی شد که افتخار بزرگی برای شهرداری بود و برگ زرینی در کارنامه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان ثبت شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان بابیان اینکه مدرسه فوتبال شهرداری همدان در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کند، گفت: سعی شده در حد توان از بهترین مربیان استان در این مدرسه استفاده کنیم تا خروجی خوبی از این مدارس داشته باشیم.

اسکندریان عنوان کرد: نفرات بااستعداد مدرسه فوتبال با معرفی مربیان، برای آکادمی فوتبال شهرداری همدان و تشکیل تیم‌های پایه انتخاب و معرفی می شوند.

وی با اشاره به انتخاب سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: با تصمیم رئیس و اعضای هیئت‌مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان هادی گل محمدی با توجه به توان و شناختی که از تیم فوتبال شهرداری همدان و فوتبال استان دارد برای یک‌فصل دیگر به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان معرفی شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در تلاش هستیم با تمام قدرت و پتانسیل فوتبال بومی همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیز شرکت کنیم.

کد خبر 3710541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha